Στη σελίδα “Ερωτήσεις για Οικοδεσπότες” του VistWay, θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν την καταχώρηση και διαχείριση των καταλυμάτων σας. Είτε είστε νέος οικοδεσπότης είτε έμπειρος, παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες για να σας βοηθήσουμε να προσφέρετε την καλύτερη φιλοξενία στους επισκέπτες σας. Διαβάστε για τις διαδικασίες καταχώρησης, τις καλύτερες πρακτικές και πώς να αυξήσετε τις κρατήσεις σας.
Τι περιλαμβάνει η επένδυσή σας;
Μια ολοσέλιδη διαφημιστική προβολή του καταλύματος σας με μόλις 1 ευρώ την ημέρα.
* Οι νέοι ιδιοκτήτες λαμβάνουν για την πρώτη τους καταχώρηση επιπλέον δωρεάν χρονικά διαστήματα προβολής και εκπτώσεις σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική μας.
Η διαφήμισή σας περιλαμβάνει:
- Έως και 12 μεγάλες φωτογραφίες.
- Γενική περιγραφή
- Βίντεο.
- 360° εικονική περιήγηση.
- Αναφορά των πρόσθετων ανέσεων και εξοπλισμού που προσφέρει το κατάλυμα σας.
- Χάρτης Google.
- Αναφορά τιμών ανά εποχή ή τουριστική περίοδο.
- Αναφορά στα Hot Spots σημεία της περιοχής σας΄.
- Αναφορά στις παρεχόμενες και μη υπηρεσίες σας.
- Αναφορά στους όρους και την πολιτική του καταλύματος σας.
- Πινάκας ενεργειακής απόδοσης.
- Ημερολόγιο διαθεσιμότητας με συγχρονισμό iCal.
- Πρόσθετες λεπτομέρειες.
- Βιβλίο επισκεπτών (Αξιολόγηση & κριτικές με αστέρια και κείμενο).
- Κοστολόγηση της επιλεγμένης διαμονής.
- Σύνδεσμο Link προς την επίσημη ιστοσελίδα του καταλύματος σας.
- Τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό & κινητό).
- Συνδέσμους διασύνδεσης με όλα τα Social media του καταλύματος σας.
- WhatsApp επαφή.
- Email επικοινωνίας.
- Μια μοναδική ηλεκτρονική διεύθυνση (Link) της σελίδας που αφορά αποκλειστικά το κατάλυμα σας για κοινοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα η διαμοιρασμό μεσώ email.
- Επιπλέον, το ακίνητό σας θα αποκτήσει έκθεση στην αρχική μας σελίδα στην ενότητα “Τελευταίες Καταχωρήσεις”για ένα χρονικό διάστημα περίπου 10- 15 ημερών.
Πώς να προβάλετε το ακίνητό σας ως προτεινόμενο.
Αν επιθυμείτε να προσφέρετε στο κατάλυμα σας επιπλέον διαφημιστική προβολή, μπορείτε να το προβάλετε με εξτρά χρέωση των 15 ευρώ το μήνα. Το κατάλυμα σας θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα, στην κατηγορία “Προτεινόμενα Καταλύματα”, καθώς και σε άλλες σχετικές σελίδες του ιστότοπου, αυξάνοντας την δυνατότητα κρατήσεων.
**Για να προβάλετε το ακίνητό σας ως προτεινόμενο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας καθοδηγήσουμε και να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.
Δημιουργία Αγγελίας Ακινήτου
Πώς μπορώ να δημιουργήσω νέο λογαριασμό;
Για να δημιουργήσετε μια αγγελία ακινήτου, είναι απαραίτητο πρώτα να εγγραφείτε ως μέλος. Συμπληρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, μπορείτε να γίνετε διαφημιζόμενος ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω τις λεπτομέρειες του ακινήτου μου;
Από τη σελίδα «Ταμπλό Διαχείρισης», επιλέξτε «Προσθήκη Καταλύματος» και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία. Έχετε τη δυνατότητα να τα συμπληρώσετε με οποιαδήποτε σειρά και να τα αποθηκεύσετε για να επιστρέψετε αργότερα. Σε όλη τη διαδικασία παρέχονται πληροφορίες για να σας υποστηρίξουν. Όταν ολοκληρώσετε την καταχώρησή σας και είστε ικανοποιημένοι με αυτήν, μεταβείτε στην ενότητα «Η Συνδρομή Μου» και επιλέξτε το διαφημιστικό πακέτο που επιθυμείτε για το κατάλυμα σας. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, πατήστε το κουμπί «Υποβολή Αγγελίας» στην τελευταία σελίδα της καταχώρησής σας, ώστε η αγγελία σας να σταλεί για έγκριση και δημοσίευση.
Μπορείτε να ανεβάσετε την διαφήμιση του καταλύματος για μένα;
Το σύστημα ανάρτησης μας είναι σχεδιασμένο να είναι απλό και ολοκληρωμένο, εξασφαλίζοντας ότι θα έχετε μια ευχάριστη εμπειρία κατά την καταχώρηση του καταλύματος σας. Επιπλέον, προσφέρουμε υπηρεσία δημιουργίας καταχώρησης με κόστος 20 € ανά αγγελία. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αναλάβουμε εμείς τη διαδικασία δημιουργίας της αγγελίας σας.
Πρέπει να συμπληρώσω όλα τα πεδία που αναφέρονται στη φόρμα καταχώρησης;
Όχι, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε μόνο τα πεδία που αντικατοπτρίζουν το κατάλυμα που διαφημίζετε. Αυτές οι επιλογές θα εμφανιστούν στις λεπτομέρειες του ακινήτου σας και θα χρησιμοποιηθούν κατά την αναζήτηση από τους επισκέπτες.
Ποιες φωτογραφίες πρέπει να χρησιμοποιήσω;
Οι εικόνες σας θα πρέπει να είναι ψηφιακές, καλής ποιότητας και διαθέσιμες για λήψη από τον υπολογιστή σας. Για τα καλύτερα αποτελέσματα, οι φωτογραφίες θα πρέπει να έχουν ελάχιστο μέγεθος 1240px x 720px και αναλογία διαστάσεων 4:3 ή 16:9.
*Επιλέξτε την κύρια εικόνα της διαφήμισής σας ενεργοποιώντας το εικονίδιο με το αστέρι που βρίσκεται πάνω αριστερά σε κάθε εικόνα. Σε διαφορετική περίπτωση, η πρώτη εικόνα της συλλογής θα χαρακτηριστεί ως κύρια.
Πώς μπορώ να προσθέσω τις φωτογραφίες μου;
Μπορείτε να προσθέσετε τις φωτογραφίες σας κάνοντας κλικ στην ενότητα «Συλλογή Φωτογραφιών» στη σελίδα καταχώρησης του καταλύματος σας, επιλέγοντας και ανεβάζοντας τις εικόνες σας. Απαιτείται να ανεβάσετε τουλάχιστον 6 φωτογραφίες για να δημοσιεύσετε την αγγελία σας, αλλά συνιστούμε να προσθέσετε όσες περισσότερες μπορείτε, καθώς επιτρέπεται έως 12. Πρέπει να κατέχετε τα πνευματικά δικαιώματα για οποιαδήποτε εικόνα χρησιμοποιείτε ή να έχετε άδεια από τον κάτοχο για τη χρήση τους.
Πώς μπορώ να κάνω προεπισκόπηση την αγγελία μου;
Από τη σελίδα καταχώρησης του καταλύματος σας, μπορείτε να επιλέξετε «Προεπισκόπηση της αγγελίας σας» ανά πάσα στιγμή.
Ταυτοποίηση ιδιοκτήτη καταλύματος
Τι χρειάζεται να προσκομίσω για την ταυτοποίηση της καταχώρησης μου;
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία δημοσίευσης της καταχώρησής σας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε στο email listing@vistway.gr τα παρακάτω έγγραφα:
- Ένα έγκυρο (που δεν έχει λήξει) έγγραφο ταυτοποίησης του ατόμου που αναφέρεται στο ταμπλό διαχείρισης στην ενότητα (το προφίλ μου) και θεωρείτε ο επίσημος διαχειριστής – ιδιοκτητης.
- Αριθμό Μητρώου Ακίνητου ( Α.Μ.Α ).
- Έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας (εάν είστε επαγγελματίας οικοδεσπότης).
- Έναν πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ που να αφορά το συγκεκριμένο κατάλυμα.
- Διεύθυνση ιστότοπου (προαιρετικά)
Αφού λάβουμε τα έγγραφα, εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά για να ολοκληρώσει τη διαδικασία ταυτοποίησης.
Διαχειριζόμαστε τις πληροφορίες που συλλέγονται κατά την επαλήθευση ταυτότητας για τους σκοπούς που περιγράφονται στην Πολιτική Απορρήτου μας.
Γιατί επαληθεύουμε την ταυτότητά σας.
Η επαλήθευση της ταυτότητας για επισκέπτες και οικοδεσπότες είναι σημαντική, καθώς συμβάλλει:
- Στην προώθηση της αξιοπιστίας μεταξύ επισκεπτών και οικοδεσποτών.
- Στη διασφάλιση της τήρησης των οδηγιών της κοινότητας του VistWay.
- Στη μείωση δόλιων συμπεριφορών.
- Στη συμμόρφωση με το εφαρμοστέο δίκαιο και τους κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένων της φορολογικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας περί πληρωμών.
Σημείωση: Η επαλήθευση ταυτότητας από το VistWay δεν αποτελεί έγκριση ή εγγύηση για την ταυτότητα κάποιου ατόμου ή διαβεβαίωση ότι η επικοινωνία μαζί του θα είναι ασφαλής. Χρησιμοποιείτε πάντα τη δική σας κρίση και ακολουθείτε τις συμβουλές ασφαλείας μας για επισκέπτες και οικοδεσπότες.
Γενικές Ερωτήσεις
Μπορώ να διαφημίσω περισσότερα από ένα κατάλυμα σε μια αγγελία;
Όχι, η πλατφόρμα επιτρέπει τη διαφήμιση μόνο ενός καταλύματος ανά αγγελία. Εάν διαθέτετε περισσότερα από ένα, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ξεχωριστές αγγελίες για καθένα από αυτά.
Μπορώ να διαφημίσω οποιονδήποτε τύπο καταλύματος;
Ναι, οι αγγελίες είναι προσαρμόσιμες για διάφορους τύπους καταλυμάτων, όπως ξενοδοχεία, ξενώνες και B&B. Ο πίνακας τιμών μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να εμφανίζει τιμές ανά άτομο ή ανά διανυκτέρευση, και παρέχουμε πεδία για την καταχώρηση πρόσθετων παροχών, όπως εστιατόριο, καφέ-μπαρ, spa κ.λπ.
Πότε θα δημοσιευτεί η αγγελία μου;
Αφού έχετε ολοκληρώσει όλα τα τμήματα της ανάρτησης του ακινήτου σας και έχετε πραγματοποιήσει την απαιτούμενη πληρωμή, η αγγελία σας θα είναι διαθέσιμη εντός 24 ωρών, υπό την προϋπόθεση ότι έχει εγκριθεί.
Τι καθορίζει τη σειρά εμφάνισης των ακινήτων στις αναζητήσεις;
Η σειρά εμφάνισης των ακινήτων στις αναζητήσεις καθορίζεται τυχαία εντός των καθορισμένων κριτηρίων, διασφαλίζοντας έτσι δίκαιη κατανομή της προβολής.
Κοστολόγηση της διαφήμισή σας
Ποιες είναι οι χρεώσεις και πώς μπορώ να πληρώσω;
Το κόστος της διαφημιστικής σας προβολής εξαρτάται από το διαφημιστικό πακέτο που θα επιλέξετε και τις προσφορές που ισχύουν ανά περίοδο, σύμφωνα με την τιμολογιακή μας πολιτική. Ωστόσο, η χρέωσή σας δεν θα ξεπερνά την οικονομική μας δέσμευση για μέγιστη χρέωση 1 ευρώ (€) την ημέρα / κατάλυμα.
Ως νέος διαφημιζόμενος, έχετε τη δυνατότητα να επωφεληθείτε από ΕΞΤΡΑ έκπτωση για την πρώτη σας καταχώρηση, καθώς και διάφορα άλλα προνόμια που προσφέρουμε. Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν προχωρήσετε στην πληρωμή.
Το ίδιο ισχύει και για την ανανέωση της συνδρομής σας, καθώς προσαρμόζουμε την κάθε καταχώρηση ξεχωριστά, λαμβάνοντας υπόψη την πορεία και την απόδοση της προβολής σας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η επένδυσή σας δημιουργεί υπεραξία.
Μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας ηλεκτρονικά με οποιαδήποτε κύρια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Για την ασφάλειά σας, δεν αποδεχόμαστε μετρητά ή επιταγές.
Είναι ασφαλής η πληρωμή μου;
Χρησιμοποιούμε τις εμπορικές υπηρεσίες πληρωμών της STRIPE για την επεξεργασία των παραγγελιών σας, μία από τις πιο αξιόπιστες μεθόδους online πληρωμών. Τα στοιχεία της κάρτας σας προστατεύονται αυτόματα πριν αποσταλούν σε ασφαλείς διακομιστές εντός του δικτύου της STRIPE. Δεν έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής.
Εκδίδετε τιμολόγια ή αποδείξεις;
Το σύστημα πληρωμών μας θα δημιουργήσει αυτόματα μια εκτυπώσιμη απόδειξη για τα αρχεία σας.
Επεξεργασία και Ενημέρωση της Διαφήμισης σας
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές;
Για να τροποποιήσετε τη διαφήμισή σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε “Τα καταλύματα μου”. Στη συνέχεια, επιλέξτε “Επεξεργασία διαφήμισης” για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις ενότητες και να πραγματοποιήσετε άμεσες αλλαγές.
Πώς μπορώ να ενημερώσω το ημερολόγιο διαθεσιμότητάς μου;
Διαθέτουμε ένα φιλικό προς το χρήστη σύστημα για την ενημέρωση του ημερολογίου σας, το οποίο σας επιτρέπει να καταχωρείτε δεσμευμένες, διαθέσιμες ή αβέβαιες ημερομηνίες. Όλες οι αλλαγές σας θα εμφανίζονται άμεσα στις ζωντανές διαφημίσεις.
Είναι απαραίτητο να κρατώ το ημερολόγιο διαθεσιμότητάς μου ενημερωμένο;
Ναι, προτείνουμε να ενημερώνετε το ημερολόγιό σας άμεσα μόλις λάβετε μια κράτηση. Αυτό διασφαλίζει ότι οι δυνητικοί πελάτες έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες, αποφεύγοντας τυχόν παρανοήσεις. Διαθέτουμε επίσης δυνατότητα συγχρονισμού iCal, που σας επιτρέπει την αυτόματη ενημέρωση του ημερολογίου σας μέσω ροής iCal από συμβατό ημερολόγιο. Επιπλέον, παρέχουμε δυνατότητα εξαγωγής iCal.
Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές μου;
Οι τιμές μπορούν να τροποποιηθούν και να ενημερωθούν οποιαδήποτε στιγμή μέσω του online λογαριασμού σας στην αντίστοιχη κατηγορία.
Πώς μπορώ να διαχειριστώ το βιβλίο επισκεπτών μου;
Το βιβλίο επισκεπτών σας δεν είναι επεξεργάσιμο. Όλες οι κριτικές που έχετε λάβει για το ακίνητό σας θα είναι διαθέσιμες στην ενότητα του βιβλίου επισκεπτών σας. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θα εμφανίσετε ή θα διαγράψετε κάθε κριτική. Ο συνολικός αριθμός των κριτικών που έχουν ληφθεί και αυτές που έχουν δημοσιευτεί θα εμφανίζονται στο βιβλίο σας.
Πώς μπορώ να προσθέσω σχόλια στο βιβλίο επισκεπτών μου;
Οι καταχωρίσεις και τα σχόλια στο βιβλίο επισκεπτών σας μπορούν να υποβληθούν αποκλειστικά από προηγούμενους επισκέπτες μέσω του συνδέσμου του βιβλίου επισκεπτών στη σελίδα λεπτομερειών του ακινήτου σας. Για να διασφαλιστεί η γνησιότητα και η αξιοπιστία των σχολίων, δεν παρέχεται η δυνατότητα χειροκίνητης ανάρτησης. Μετά την έγκρισή τους, οι καταχωρίσεις θα δημοσιευθούν.
Επιπλέον, κριτικές μπορούν να προστεθούν από επισκέπτες που έχουν διαμείνει στο ακίνητό σας, ακόμη και αν δεν έχουν κάνει κράτηση μέσω του VistWay.gr/.com.
Ερωτήσεις σχετικά με τις κρατήσεις
Πώς λαμβάνω κρατήσεις;
Ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε επιλέξει να παρέχετε, όπως τηλέφωνα, email, WhatsApp, social media, καθώς και τον σύνδεσμο που οδηγεί στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα για να υποβάλει τις ερωτήσεις του σχετικά με τυχόν απορίες ή διευκρινίσεις, καθώς και να ολοκληρώσει την κράτησή του.
Πώς μπορώ να ξέρω αν μια προσέγγιση για κράτηση είναι γνήσια;
Για να αναγνωρίσετε εάν μια επικοινωνία από υποψήφιο ταξιδιώτη είναι γνήσια, σας προτείνουμε να επισκεφθείτε τη σελίδα ασφαλείας της ιστοσελίδας μας. Εκεί θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες και καθοδηγητικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε ψευδείς και κακοπροαίρετες προσεγγίσεις.
Μήνυμα προς τους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων:
Αγαπητοί ιδιοκτήτες,
Η φιλοξενία σας έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει την εμπειρία των επισκεπτών σας. Δημιουργήστε ένα περιβάλλον που προάγει τον σεβασμό προς την τοπική κουλτούρα και το φυσικό περιβάλλον. Παρέχετε πληροφορίες για βιώσιμες πρακτικές και ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που ενισχύουν την προστασία και τη διατήρηση της περιοχής σας. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα προσφέρετε μια αξέχαστη εμπειρία, αλλά θα συμβάλλετε και στη διασφάλιση της κληρονομιάς σας για τις μελλοντικές γενιές.