Κώδικας Δεοντολογίας του ιστότοπου VistWay
Ως μέλη της κοινότητας του VistWay, η συνεργασία και ο σεβασμός είναι κεντρικές αξίες για εμάς. Είτε είστε ταξιδιώτης, ιδιοκτήτης ακινήτου, ξενοδόχος ή διαχειριστής, επιδιώκουμε να διασφαλίσουμε μια εξαιρετική εμπειρία για όλους. Για τον λόγο αυτό, σας καλούμε να σεβαστείτε τις παρακάτω κατευθυντήριες γραμμές.
Για τους Ταξιδιώτες
Η αποστολή μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι θα απολαύσετε μοναδικές και ευχάριστες διακοπές. Είναι ζωτικής σημασίας να σέβεστε το κατάλυμα που επιλέξατε και σας φιλοξενεί.
Σας προτείνουμε να φροντίζετε το ακίνητο με την ίδια προσοχή που θα δείχνατε στο δικό σας σπίτι. Χρησιμοποιήστε τον χώρο και τον εξοπλισμό με υπευθυνότητα, σεβόμενοι τους γείτονες.
Στο τέλος της διαμονής σας, φροντίστε να αφήσετε τον χώρο σε καλή κατάσταση, καθαρό και τακτοποιημένο.
Σε περίπτωση που προκύψει κάποια ζημιά, παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή. Η καλή επικοινωνία είναι καθοριστική για την επίλυση τυχόν ζητημάτων.
Η τροποποίηση του ακινήτου ή του εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της διαμονής δεν επιτρέπεται, εκτός εάν υπάρξει συμφωνία εκ των προτέρων.
Για τους Ιδιοκτήτες / Ξενοδόχους / Διαχειριστές
Εάν προβάλετε το κατάλυμα σας στην πλατφόρμα μας, είναι σημαντικό να παρέχετε ακριβείς και ειλικρινείς πληροφορίες. Οι εικόνες, οι περιγραφές και οι τιμές πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένες. Φροντίστε το ημερολόγιο διαθεσιμότητας να είναι επίσης ενημερωμένο, ώστε να αποφεύγονται περιττές επικοινωνίες.
Το κατάλυμα σας πρέπει να είναι καθαρό και σε καλή κατάσταση, χωρίς ελαττώματα που να το καθιστούν ακατάλληλο. Όλες οι αναφερόμενες ανέσεις θα πρέπει να λειτουργούν σωστά.
Είναι κρίσιμο να σέβεστε την ιδιωτικότητα των επισκεπτών σας και να αποφεύγετε οποιαδήποτε ενόχληση, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.
Κάθε αγγελία διαθέτει κουμπί αναφοράς για την υποβολή παραπόνων σχετικά με ανακρίβειες ή παραβιάσεις. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τα επαναλαμβανόμενα παράπονα και θα επικοινωνήσουμε με τους υπεύθυνους των αγγελιών για την επίλυση τυχόν ζητημάτων. Σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων, μπορεί να επιβληθούν ποινές ή και διαγραφή του λογαριασμού.
Μαζί… συνεργαζόμαστε, αλληλεπιδρούμε και εξελισσόμαστε, προκειμένου να προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία για όλους.